تولد یک کارآفرین، بعد از دوره سربازی

فاطمه دهنوی | بلاگ آتی استور | 178

از نظر Blake Vaughn (بلیک وان)، خدمت سربازی چیزی فراتر از راهی برای خدمت به کشورش است. این یک سنت خانوادگی و یک سکوی پرشی برای آینده او بود. پدرش در جوانی به ارتش پیوسته بود و به دنبال تاسیس یک شرکت چند میلیون دلاری بود که مشاغل خوبی را برای تعداد زیادی از کارمندان فراهم می کرد.

تولد یک کارآفرین، بعد از دوره سربازی

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، وان که اکنون 33 ساله است، به عنوان افسر نیروی دریایی مامور شد. در سال 2015، پس از دریافت مرخصی، به سرعت، ساختن رویای خود برای تبدیل شدن به یک کارآفرین را آغاز کرد.

در تابستان 2018، در مورد برنامه شریک خدمات تحویل آمازون و نحوه استخدام کارآفرینان مشتاق، مطالعه کرد. این برنامه به دنبال یافتن زنان و مردان، به ویژه پیشکسوتان نظامی، برای راه اندازی شرکای حمل و نقل و تحویل بسته برای ارسال و تحویل بسته ها به مشتریان آمازون بود. او از وب سایت آمازون بازدید کرد و متوجه شد که این برنامه به دنبال نامزدهایی برای راه اندازی مراکز خدمات تحویل آمازون است.

برنامه DSP به کارآفرینان حجم ثابت تحویل بسته، فناوری پیشرفته اختصاصی، تخفیف در مواردی مانند وسایل نقلیه، بیمه و مجموعه ابزارهای دیگر را برای کمک به آن ها در راه اندازی مشاغل تحویل بسته خود ارائه می دهد. در هنگام راه اندازی این برنامه، آمازون همچنین متعهد شد كه یك میلیون دلار به جانبازان در راه اندازی مشاغل خود با تأمین حداكثر 10،000 دلار هزینه راه اندازی كمک كند.

امروز، سه ماه پس از تلاش بسیار، تجارت تحویل Vaughn ، یعنی Patriot DSP، بیش از 90 راننده تمام وقت دارد. او هر ساعت 16 دلار به كارمندان خود پرداخت می کند، مزایای سلامتی ارائه می دهد و مشاوران مالی برای مشاوره كارمندان علاقه مند می آورد.

وان میگوید: "من شخصاً با همه كارمندانمان مصاحبه كرده ام."

"وقتی با آن ها مصاحبه می کنم، می خواهم نحوه تعامل آن ها با من را ببینم، زیرا نحوه صحبت آن ها با من نحوه تعامل آن ها با مشتریان است. و من می خواهم افرادی را بیاورم که نه تنها کار خود را به خوبی انجام می دهند بلکه می توانند با افراد دیگری که در اینجا کار می کنند دوست باشند و می توانند به ایجاد یک فرهنگ برجسته کمک کنند."

از زمان راه اندازی آن در ژوئن 2018، ده ها هزار کارآفرین مشتاق به برنامه DSP مراجعه کرده اند. امروز بیش از 100 کسب و کار کوچک جدید، مانند Patriot DSP، در حال فعالیت و تحویل بسته ها به هزاران مشتری در سراسر کشور هستند.

اشتراک گذاری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

برای ثبت دیدگاه، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

Captcha