رضایت مشتریان از تحویل سفارشات خود با ربات آمازون اسکات

فاطمه دهنوی | بلاگ آتی استور | 169

طی چند ماه گذشته، آمازون اسکات موجب رضایت و خوشحالی مشتریان زیادی شده است. در تمام این مدت، ربات های اسکات با خیال راحت و خودکار موانع زیادی را که در محله های مسکونی قرار داشتند، عبور می کردند و بسته های سفارشی را صحیح و سالم به دست مشتریان تحویل می دادند.

رضایت مشتریان از تحویل سفارشات خود با ربات آمازون اسکات

آمازون دائماً در حال بررسی این موضوع است که ربات های اسکات چگونه به مقصد تعیین شده می رسند و مشتریان خود را پیدا می کنند. این پرسش باعث شد که آمازون با توجه به ایمنی و راحتی، ربات های اسکات را بر روی زمین طراحی کند. از طراحی سخت افزار رباتیک گرفته تا توسعه فناوری پیشرفته ای که دستگاه را کنترل می کند.

برای شروع فعالیت آمازون اسکات، آزمایشگاه های اختصاصی سخت افزار و نرم افزار در سیاتل ایجاد شده است. این آزمایشگاه ها به دانشمندان، مهندسان و کارکنان اجرایی آمازون این فرصت را می دهند تا به سرعت ربات های تحویل بسته را بسازند و آزمایش کنند و لازم نیست منتظر قسمت های خارجی و یا به روزرسانی های نرم افزار بمانند. در این آزمایشگاه ها، آمازون می تواند به سرعت از قطعات سخت افزاری، نمونه اولیه بسازد و برنامه جدید بنویسد تا بتواند از تلاش های خود به نتیجه مطلوبی برسد.

اسکات در شمال غربی اقیانوس آرام، تمام آب و هوای منطقه را تجربه کرده است. از بارش باران، تا آفتاب نادر و حتی بزرگترین طوفان برفی که در دهه گذشته دیده شده است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که اسکات کمی آفتاب بیشتری را تجربه کند. هم اکنون اسکات تحویل بسته ها را به مشتریان در جنوب کالیفرنیا آغاز می کند.

آمازون با تعداد کمی از ربات های آمازون اسکات کار خود را آغاز کرد، که از دوشنبه تا جمعه در ساعات روز بسته ها را تحویل مشتریان می دهند. مشتریان دقیقاً همانطور که سفارش می دهند، بسته های سفارشی خود را توسط آمازون اسکات تحویل می گیرند. ربات ها به طور خودکار مسیر تحویل خود را دنبال می کنند و در ابتدا با یکی از کارمندان آمازون همراه می شوند.

یکی از بخش های مورد علاقه آمازون در این سفر که تاکنون شاهد آن بوده است این است که مشتریان با دیدن دستگاه آمازون اسکات برای اولین بار بسیار هیجان زده می شوند و از آن در محله خود استقبال فراوانی می کنند.

آمازون اسکات هنوز در حالت آزمایش میدانی است و گسترش آن به مناطق دورتر یکی دیگر از مراحل پیش رو برای این سیستم تحویل جدید است.

اشتراک گذاری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

برای ثبت دیدگاه، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

Captcha