Amazon Scout؛ ربات آمازون اسکات برای حمل و تحویل کالای مشتری

فاطمه دهنوی | بلاگ آتی استور | 252

آمازون تست ربات های Amazon Scout خود را آغاز کرد تا ببیند برای تحویل سفارشات مشتریان خود میتواند از این ربات ها کمک بگیرد یا نه. ربات های اسکات با استفاده از قابلیت مسیریابی که در آن ها تعریف شده است، می توانند کالاهای مشتریان را بدست آن ها برسانند، هر چند آمازون در ابتدای کار، یکی از کارکنان خود را برای همراهی با این ربات ها در نظر گرفته است.

Amazon Scout؛ ربات آمازون اسکات برای حمل و تحویل کالای مشتری

شرکت آمازون با هدف ارائه خدمات نوین به مشتریان خود، به طور مداوم در فناوری های جدید سرمایه گذاری می کند. آن ها در تلاش برای تولید یک سیستم تحویل کاملاً الکتریکی جدید هستند تا بتوانند کالای سفارش داده شده مشتریان خود را سریع و مطمئن ارسال کنند.

ارسال سفارشات توسط آمازون اسکات چگونه کار خواهد کرد؟

مشتریان بسته های سفارشی خود را دقیقاً همانطور که سفارش می دهند، توسط ربات آمازون اسکات، دریافت می کنند. مشتریان می توانند از طریق اپلیکیشن و وب سایت آمازون محصولات خود را خریداری کنند و از گزینه های تحویل شامل حمل و نقل سریع، برخوردار شوند. آمازون در حال حاضر با شش دستگاه آمازون اسکات شروع کرده و بسته ها را از دوشنبه تا جمعه، در ساعات روز ارسال می کند.

 این ربات ها به طور خودکار مسیر تحویل خود را دنبال می کنند. اما در ابتدا توسط یک کارمند آمازون همراه خواهد بود. شرکت آمازون، ربات اسکات را در آزمایشگاه تحقیق و توسعه خود در سیاتل آزمایش کرده تا اطمینان حاصل کند که دستگاه ها می توانند با خیال راحت و کارآمد در اطراف حیوانات خانگی، عابران پیاده و هر چیز دیگری در مسیر خود حرکت کنند. شرکت آمازون از همکاری با منطقه Snohomish County به عنوان شریک اولیه خود برای آمازون اسکات خبر داد.

 مدیر اجرایی این منطقه، برای آمازون نوشت: "ما خوشحالیم که از آمازون اسکات در شهر خود استقبال می کنیم. ما نیز همیشه به دنبال راه های جدید برای ارائه بهتر خدمات به ساکنان خود هستیم. از آخرین نوآوری آمازون گرفته تا دیگر فن آوری های پیشرفته. Snohomish County مکانی عالی برای خلاقیت و کارآفرینی است. ما خوشحالیم که از آمازون اسکات در مجموعه در حال رشد راه حل های نوآورانه تحویل بسته های مشتریان استقبال می کنیم و مشتاقانه منتظر یادگیری مراحل اول آن هستیم تا این ربات بتواند با گذشت زمان، پایداری و راحتی بیشتری را برای تحویل بسته های مشتریان خود فراهم کند."

اشتراک گذاری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

برای ثبت دیدگاه، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

Captcha