حمل و نقل سریع با هواپیماهای جدید آمازون در سال های 2021 و 2022

فاطمه دهنوی | بلاگ آتی استور | 220

شرکت آمازون برای توسعه شبکه حمل کالا و تحویل سریعتر آن، 11 هواپیما از دلتا و WestJet  خریداری می کند. هواپیماهای جدید آمازون در سال‌های 2021 و 2022 وارد ناوگان این شرکت می‌شوند.

حمل و نقل سریع با هواپیماهای جدید آمازون در سال های 2021 و 2022

آمازون اولین خرید هواپیمای بوئینگ 767-300 را انجام داد و ناوگان خود را برای ادامه خدمت به مشتریان گسترش داد. این خرید شامل 11 هواپیما است که تا سال 2022 به این شبکه می پیوندند. توسعه ناوگان آمازون ایر در زمانی انجام می شود که مشتریان بیش از هر زمان دیگری به حمل و نقل رایگان و سریع اعتماد می کنند.

معاون رئیس آمازون گلوبال ایر می گوید: "هدف ما از خریدن هواپیمای اختصاصی، تحویل سفارش های مشتریان در سراسر ایالات متحده به گونه ای است که سفارش ها را به همان شکلی که آن ها انتظار دارند، به آن ها تحویل بدهیم. داشتن مجموعه ای از هواپیماهای اجاره ای و اختصاصی، به ما امکان مدیریت بهتر تحویل سفارشات را می دهد، که به نوبه خود به ما کمک می کند تا با وعده های مشتری خود همگام شویم."

آمازون ایر با حمل کالا در مسافت های طولانی تر در بازه های زمانی کوتاه تر، نقشی اساسی در تحویل سفارش مشتریان دارد. چهار هواپیمای خریداری شده از WestJet در ماه مارس به هواپیمای باری تبدیل شده و در سال 2021 به شبکه آمازون ایر می پیوندند. هفت هواپیمای خریداری شده از دلتا نیز در سال 2022 وارد شبکه بار هوایی آمازون می شوند.

 آمازون ایر ضمن سرمایه گذاری در مشاغل و راه حل های پایدار برای تأمین انرژی شبکه خود، در حال توسعه جهانی برای تأمین نیازهای مشتریان در حال رشد خود است. از زمان راه اندازی آمازون ایر در سال 2016، آمازون صدها میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و هزاران شغل جدید در مکان های آمازون ایر در سراسر ایالات متحده ایجاد کرده است. در سال 2020، آمازون ایر از خرید 6 میلیون گالن سوخت هواپیمای پایدار و هم چنین از تجهیزات سرویس زمینی برقی و پانل های پشت بام خورشیدی که در برخی از امکانات برنامه ریزی شده است، خبر داد.

اشتراک گذاری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

برای ثبت دیدگاه، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

Captcha