کلمات کلیدی در جستجو (1)؛ اولین قدم ها در معرفی فروشگاه اینترنتی به موتورهای جستجو

فاطمه السادات حسینی | بلاگ آتی استور | 436

کلمات کلیدی و استفاده از این کلمات در سئو نقش مهمی دارند. البته مسئله مهم‌تر چگونگی استفاده از این کلمات است. شما باید کاربران هدف خود را بشناسید و متناسب با آن ها کلمات کلیدی مناسبی برای سایت خود استفاده کنید. در حالت کلی چالش اصلی استفاده از کلمات کلیدی که باعث بهبود عملکرد سایت می‌شوند. برای رقابت وب سایتتان با رقبایتان بررسی و تحلیل کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی دارند.

کلمات کلیدی در جستجو (1)؛ اولین قدم ها در معرفی فروشگاه اینترنتی به موتورهای جستجو

پروژه های وب تجاری قصد دارند گردش مالی خود را از طریق معاملات بازدید کنندگان وب انجام دهند. این بدان معنی است که مدیران وب سایت قصد دارند هرچه بیشتر بازدید کننده به دست آورند و در صورت امکان، این بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنند. از آنجا که موتورهای جستجو اولین نقطه تماس با مشتری بالقوه وب سایت هستند، نقش اصلی را در این فرآیند بازی می کنند. بنابراین اگر می خواهید وب سایت شما موفقیت آمیز باشد و بازدید زیادی داشته باشد، باید بدانید که چگونه کاربران، به دنبال مطالب به صورت آنلاین می گردند و اهداف آن ها چیست.می توانید این اطلاعات را از طریق کاوش در مورد کلمات کلیدی کشف کنید. اما فقط دانستن جملات محبوب در جستجو باعث افزایش سود شما نمی شود. چالش واقعی درواقع، تعیین کلمات کلیدی است که باعث ایجاد پیشرفت و تغییر می‌شود. شناسایی این کلمات کلیدی به شما امکان می دهد مشتریان بالقوه را به بهترین وجه هدف قرار دهید و روند بهینه سازی صفحه خود را به طور مداوم بهبود ببخشید.


کاوش کلمات کلیدی چیست؟

کاوش استراتژیک کلمات کلیدی اساس هر روش بهینه سازی روی صفحه موثر است. برای دستیابی به مکان قابل توجه در صفحات نتایج موتور جستجو، مدیران وب سایت باید اطلاعات دقیق مربوط به اصطلاحات جستجو را که بیشترین ارتباط را با سرویس خود دارند، بدست آورند. قبل از شروع هر کاوش در مورد کلمات کلیدی، همیشه باید سوالات زیر را از خود بپرسید:

ما برای راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی شما یک پیشنهاد ویژه داریم
افزایش بازدید و جذب گروه هدف با بهینه سازی پلتفرم فروشگاهی آتی استور
آتی استور

پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور برای شما به عنوان صاحب یک کسب و کار این امکان را فراهم می کند تا بتوانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه، فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

  • گروه هدف من چه چیزی را به صورت آنلاین جستجو می کند؟
  • کدام اصطلاحات جستجو با محصولات، خدمات و اطلاعات ارائه شده در وب سایت من مرتبط هستند؟
  • و چگونه مشتریان اصطلاحات فنی یا خاص صنعت را توصیف می کنند؟

با جمع آوری و تحلیل لیستی از اصطلاحات کلیدی مرتبط می توان به این سوالات پاسخ داد. تحقیق در مورد این اصطلاحات جستجو اولین قدم ضروری برای ایجاد یک استراتژی کلمات کلیدی جامع است. هدف از این اقدامات تعیین کلمات کلیدی مرتبط با بیشترین حجم جستجو است، بنابراین شما می توانید از این اصطلاحات در صفحات وب خود برای اهداف بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید.

در حالی که کاوش کلمات کلیدی مرسوم بر اصطلاحات جستجوی تبلیغاتی مانند محصولات و خدمات خاص ارائه شده در وب سایت متمرکز است، کاوش کلمات کلیدی جامع به شما امکان می دهد تمام عبارات جستجوی مرتبط با پروژه خود را تعریف کنید. این کار باعث می شود تا استراتژی های محتوا به جای افرادی که قصد خرید دارند، به کاربرانی که به دنبال اطلاعات هستند، برسند. با انتشار مطالب در مورد یک موضوع خاص، مدیران وب سایت قصد دارند به عنوان یک متخصص در این زمینه شهرت پیدا کنند و اعتماد مشتریان بالقوه خود را تقویت کنند.

کلمات کلیدی: گروه هدف من به چه صورت جستجوی آنلاین انجام می‌د‌هد؟

وقتی کاربران اینترنت دقیقاً نمی دانند کدام وب سایت دقیقاً همان چیزی را که بدنبال آن هستند ارائه می دهد، برای رسیدن به هدف خود به موتورهای جستجو متوسل می شوند. آن ها شرح مختصر و مبهمی از محتوای مورد نظر خود را وارد می کنند. از اصطلاحات جستجو (یا کلمات کلیدی) وارد شده، موتور جستجو لیست کاملی از نتایج جستجو ارائه می کند.

کلمات کلیدی می توانند از یک کلمه یا یک عبارت جستجو یا چندین کلمه تشکیل شده باشند. وقتی مدیران وب سایت اصطلاحات و کلمات مورد استفاده در جستجوی اینترنتی را به خوبی درک می کنند، می توانند از این اطلاعات برای بهینه سازی وب سایت های خود با کلمات کلیدی مربوطه استفاده کنند. این درک به آن ها این امکان را می دهد که احتمال ورود به صفوف برتر صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بیشتر باشد. اما قبل از اینکه مدیران وب سایت کاوش کلمات کلیدی SEO خود را شروع کنند، لازم است نحوه طبقه بندی کلمات کلیدی در بازاریابی موتور جستجو (SEM)، اینکه چه هدفی را می توان از برخی اصطلاحات جستجو به دست آورد و کلمات کلیدی توسط موتور جستجو چگونه پردازش می شود، روشن شود.

خاص در برابر عام

در اصل، کلمات کلیدی را می توان با توجه به اینکه به یک تأمین کننده خاص متصل هستند یا کلی هستند (به برند خاصی متصل نیستند) تشخیص داد. در بهینه سازی موتور جستجو، این به دفاع و تسخیر کلمات کلیدی اشاره دارد.

  • کلمات کلیدی خاص اصطلاحات جستجوی معمولی هستند که کاربران اینترنت برای رسیدن به یک منبع خاص استفاده می کنند. به طور کلی، جستجوگر از محصولات یا خدمات تامین کننده مطلع است. این به این معنی است که آن ها از نام تجاری تأمین کننده، نام محصول، شعارهای تبلیغاتی یا ترکیبی از این عناصر در جستجو استفاده می کنند. با توجه به برندهای منحصر به فرد محصولات، تأمین کنندگان اغلب مجبورند با شرکای فروش و خرده فروشان آنلاین که همان محصول را در فروشگاه های وب خود ارائه می دهند، رقابت کنند.
  • کلمات کلیدی عام اصطلاحات جستجوی عمومی هستند که کاربر موتور جستجو وقتی به دنبال ارائه دهنده خاصی نیست، آن ها را وارد می کند.در بازاریابی آنلاین ، کلمات کلیدی عام در تولید مشتری جدید از اهمیت اساسی برخوردار است، به شرطی که هدف بهبود رتبه بندی باشد. رتبه بالایی در نتایج موتور جستجو، اختیارات خاصی را به مشتریان بالقوه منتقل می کند و ارتباط زیادی با محصولات یا خدمات مورد نظر آن ها دارد. کسانی که می خواهند با کلمات کلیدی عام رتبه بالایی داشته باشند، باید آمادگی لازم را برای رقابت مداوم برای کسب رتبه های برتر را داشته باشند.
از سر کوتاه تا دم بلند

به استثنای چند مورد، هرچه پرسش دقیق تر و خاص تر باشد، کمتر جستجو می شود. به عنوان مثال، اصطلاح صندلی اداری به طور متوسط در هر ماه حدود 246.000 بار جستجو می شود، در حالی که صندلی اداری چرم مشکی فقط 70 جستجو در ماه دریافت می کند. همانطور که این مثال نشان می دهد، پرسش خاص تر شامل عبارات طولانی تر با کلمات بیشتر است، بنابراین آن ها دقیقاً آنچه کاربر می خواهد پیدا کند را تعیین می کنند. در بازاریابی موتور جستجو، از این نوع پرسش ها به عنوان کلمات کلیدی "دم بلند" نام برده می شود، زیرا کلمه کلیدی مرکزی با رشته ای از کلمات کلیدی بسیار مهم مانند دنباله، دنبال می شود. برعکس اصطلاحات جستجو مانند اینها کلمات کلیدی "سرکوتاه" نامیده می شوند که کوتاه تر و بسیار کلی تر هستند. اصطلاحاتی که در ناحیه خاکستری بین این دو قرار می گیرند به عنوان کلمات کلیدی "میان دم" شناخته می شوند.

  • کلمات کلیدی سرکوتاه: کلمات کلیدی سر کوتاه که به طور خاص به محصولات یا خدمات اشاره می کنند، به ویژه به دلیل حجم بالای جستجو به ویژه در میان تبلیغ کنندگان محبوب هستند. اما مکان های برتر در لیست نتایج اساسی، که موتورهای جستجو فقط به این کلمات کلیدی اختصاص می دهند، نیز کاملاً رقابتی هستند. اغلب، از نظر اقتصادی قوی ترین رهبران صنعتی در حال حاضر این نقاط را آرزو دارند. و برای سایرین، حتی اگر بهینه سازی با این کلمات کلیدی موفقیت آمیز باشد، باید پول زیادی سرمایه گذاری کنند.
  • کلمات کلیدی دم بلند: کلمات کلیدی دم بلند کاملاً موضوع دیگری است. به دلیل حجم کمتر جستجو، این کلمات کلیدی بسیار کمتر از رقابت برخوردار هستند. اما این تنها مزیت بهینه سازی جستجوهای طولانی نیست. کاربرانی که کلمات کلیدی طولانی را جستجو می کنند، به طور کلی تصور دقیق از آنچه انتظار دارند پیدا کنند، دارند. در نتیجه، دستیابی به یک رتبه بالا با این کلمات کلیدی خاص، شانس مدیران وب سایت برای جذب بازدید کننده به وب سایت خود را افزایش می دهد.

 

اهداف جستجو: چه کسی از کدام کلمات کلیدی استفاده می کند و چرا؟

علاوه بر دفعات استفاده از کلمات کلیدی خاص، اهداف این کلمات کلیدی نیز نقش زیادی دارند. در بازاریابی موتور جستجو، سه هدف اصلی جستجو را شناسایی می کنیم:

جستجوی نویگیشن (Navigation)

هنگام ورود به جستجوی نویگیشن، کاربران تمایل دارند که ایده کاملاً مشخصی از وب سایتی که می خواهند بازدید کنند داشته باشند. ممکن است آن ها آدرس اینترنتی دقیق را فراموش کرده باشند، یا جستجو راحت تر از تایپ آدرس در نوار جستجوی مرورگر است. کاربران به طور کلی نام برندها، شرکت ها، موسسات یا سازمان ها را جستجو می کنند به این امید که موتور جستجو آن ها را به صفحه اصلی وب سایت مورد نظر خود برساند. مثال های معروف جستجوی پیمایشی شامل یوتیوب، فیس بوک و جیمیل است. اگر کاربران نیاز به پیدا کردن یک زیر صفحه خاص داشته باشند، آن ها اغلب یک عبارت جستجو اضافی مانند شرایط و ضوابط، تماس، راهنما، زمان کار یا مشاغل اضافه می کنند.

کلمات کلیدی اطلاعاتی

کاربران اینترنت از کلمات کلیدی اطلاعاتی برای یافتن پاسخ سوالات خاص استفاده می کنند. شاخص های معمول پرس و جوهای جستجوی اطلاعاتی شامل عناصری مانند آنچه که هست، تعریف، نحوه کار، نحوه عملکرد و آموزش می باشد.

هنگام وارد کردن کلمات کلیدی از این قبیل، کاربر انتظار دارد پاسخ سوال خود را در وب سایت هایی که در صفحات نتایج نشان داده می شود، پیدا کند. این بدان معناست که وقتی کاربران به اشتباه بر روی آن ها قرار می گیرند، وب سایت های تجاری دارای نرخ بازگشت بالایی هستند. اما این بدان معنا نیست که مدیران فروشگاه وب هنگام بهینه سازی سایت های خود، باید کلمات کلیدی اطلاعاتی را رها کنند، زیرا این دسته شامل سوالات جستجو درباره محصولات و خدمات نیز می باشد. گاهی اوقات، راهنماهای محصول، توضیحات و بررسی ها برای برآوردن درخواست کاربر کافی است

کلمات کلیدی معامله ای

بیش از هر چیز، مدیران وب فروشگاهی باید به کلمات کلیدی توجه کنند که نشان دهنده قصد خرید هستند. وقتی کاربران پرسشی را همراه با عبارت جستجو مانند خرید، سفارش، اجاره یا بارگیری وارد می کنند، به این معنی است که آن ها در جستجوی وب سایتی هستند که امکان انجام معامله خاصی را فراهم می کند. به طور کلی، کاربر از قبل می داند چه نوع محصولی را می خواهد بخرد یا از کدام سرویس می خواهد استفاده کند. استفاده از موتور جستجو به راحتی به کاربر این امکان را می دهد تا بهترین پیشنهاد را از مناسب ترین ارائه دهنده پیدا کند.

کاربران اینترنت معمولاً به سیستم رتبه بندی موتور جستجو اعتماد می کنند، که براساس ارتباط آن ها طبقه بندی می شود. این بدان معناست که مشتریان معمولاً با فروشگاه شماره یک در صفحات نتایج رضایت می دهند. بنابراین، تمرکز بر کلمات کلیدی معاملات مربوطه در طی فرآیند بهینه سازی وب سایت می تواند در ایجاد تعداد خوبی از تبدیل ها در پایین خط مفید باشد. تنها نکته منفی این است که پتانسیل عظیم عبارات جستجوی تراکنش پنهانی نیست، به این معنی که رقابت سختی برای کلمات کلیدی با بیشترین حجم جستجو وجود دارد.

موتورهای جستجو چگونه کلمات کلیدی را پردازش می کنند؟

هنگام استفاده از موتور جستجو، کاربران اینترنت تمایل دارند کلمات کلیدی را در سر خود بنویسند. در نتیجه، عبارات جستجو معمولاً از اصطلاحات استاندارد بازاریابی، سبک نوشتاری ثابت، دستور زبان صحیح یا ترتیب کلمات تشکیل نمی شوند. هنگام انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی، مهم است که به خاطر داشته باشید که روش های مختلفی برای عبارت سازی یک عبارت جستجو وجود دارد. به عنوان مثال، مترادف ها توسط موتورهای جستجو به این ترتیب شناخته می شوند، اما به عنوان کلمات کلیدی جداگانه حساب می شوند.

ترکیب کلمات مختلف در هنگام ایجاد عبارات، دامنه وسیعی به کاربران ارائه می دهد. در طی تحقیقات کلمات کلیدی، مدیران وب سایت اغلب با مخلوطی از کلمات کلیدی روبرو می شوند که می توانند به ترتیب متفاوت نوشته شوند، و هر بار نتیجه متفاوتی به دست می آورند. در اینجا مهم است که به یاد داشته باشید که خط تیره به عنوان فضای خالی محسوب می شود، بنابراین اگر کاربر به دنبال محصولات سالم یا محصولات-سالم باشد، فرقی نمی کند. با این وجود، همیشه درج ترکیب کلمات مختلف ضروری نیست، به ویژه اگر نتایج خیلی بالایی نداشته باشند. بنابراین مدیران وب سایت باید تصمیم بگیرند که این ترکیبات را مورد به مورد قرار دهند. اگرچه در بیشتر موارد، هنگام انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی، باید فقط عبارات درست هجی را وارد کنید.

موتورهای جستجو این نکته را در نظر نمی گیرند که کلمات کلیدی با حروف کوچک یا بزرگ نوشته شده اند. تغییرات کلمات کلیدی، که ممکن است بسته به دستور زبان دقیق مورد استفاده در عبارت جستجو تغییر کند (زمان، تعداد یا شخص مورد استفاده)، از اهمیت کمتری نیز برخوردار می شوند.

به لطف توابع تصحیح خودکار موتورهای جستجوگر مدرن، کلمات کلیدی غلط املایی نیز در سئو مدرن ممنوع هستند. به عنوان مثال، Google می تواند عباراتی را جستجو کند که به اشتباه نوشته شده اند و به طور خودکار نتایج را برای کلمات کلیدی صحیح ارائه می دهند. بحث دیگر در مورد درج کلمات کلیدی غلط املایی این واقعیت است که این کلمات کلیدی نادرست باید در محتوای وب سایت شما ظاهر شوند این عمل توسط خزنده های موتور جستجو رتبه بندی منفی می شود و غیرحرفه ای به نظر می رسد و باعث می شود خوانندگان تصور بدی از سایت شما داشته باشند. با این حال، اگر هنوز کلمات کلیدی غلط املایی با حجم بالای جستجو در نظر گرفته شوند (با توجه به بازاریابی موتور جستجو)، بهتر است از این کلمات کلیدی در اقدامات موتور جستجو (SEA) استفاده کنید.

کاوش کلمات کلیدی: نحوه جستجوی کلمات کلیدی مانند افراد حرفه ای

کلید انجام کاوش کلمات کلیدی برای گوگل و سایر موتورهای جستجوی بزرگ، تهیه لیستی تا حد ممکن جامع از کلمات کلیدی مرتبط با پروژه آنلاین شماست. این موارد باید شامل مواردی باشد که کاربران اینترنت برای یافتن محصولات، خدمات و اطلاعات مربوطه استفاده می کنند. بدون برنامه های مناسب نمی توان این کار را انجام داد. متصدیان وب سایت و کارشناسان سئو به ابزارهای مختلف تحقیق در مورد کلمات کلیدی متکی هستند که می توانند برای جمع آوری کلمات کلیدی مناسب استفاده شوند.

طوفان فکری

در صورت شروع یک پروژه آنلاین کاملاً جدید، نقطه شروع هر فرآیند تحقیق در مورد کلمات کلیدی شامل کشف وضعیت موجود در وب سایتی است که قرار است بهینه شود. اولین قدم برای ایجاد لیست جامعی از کلمات کلیدی مرتبط شامل تجزیه و تحلیل داده های موجود و استفاده از این تجزیه و تحلیل برای ایده پردازی ایده های تازه است. این منجر به سوالات زیر می شود:

  • این پروژه به کدام بخش تعلق دارد؟
  • چه نوع محصولات، خدمات یا اطلاعاتی ارائه می شود؟
  • این گروه به کدام گروه هدف متمایل شده است؟
  • بازدید کننده یا مشتری چه مزایایی می تواند از این پیشنهاد کسب کند؟
  • چگونه وب سایت ساخته می شود؟
  • آیا ساختار نویگیشن یا دسته بندی محصولات نشانه ای از کلمات کلیدی را نشان می دهد؟
  • آیا سایت شامل کلمات کلیدی است که می تواند به رتبه بندی خوبی برسد؟

طرح این سوالات اولیه طوفان فکری اولین بخش از فرآیند تحقیق در مورد کلمات کلیدی SEO است که می تواند به دو مرحله دیگر تقسیم شود:

  • ایده‌پردازی: اگر تحقیقات کلمات کلیدی خود را به یک سرویس خارجی واگذار نمی کنید، باید پیشنهادات خود را از تمام بخش های کسب و کار خود جمع کنید تا بتوانید ایده های متنوع و سودآور را تا آنجا که ممکن است داشته باشید. در این تمرین، اعضای تیم تا آنجا که ممکن است کلمات کلیدی مربوط به پروژه آنلاین، برند تجاری، تصویر شرکت و محصولات یا خدمات را لیست کنند.
  • ساختار: مرحله دوم فرآیند طوفان فکری شامل مشاهده مجموعه ای از کلمات کلیدی و مرتب سازی آن ها بر اساس ساختار وب سایت است. نتیجه ایده پردازی کلمات کلیدی، یک لیست ساختار یافته از کلمات کلیدی است که به صورت موضوعی گروه بندی شده و به زیرمجموعه های مختلف پروژه وب اختصاص یافته است. این امر همچنین می تواند گاهی ایده هایی برای مناطق کاملاً جدید ایجاد کند که هنوز بخشی از ساختار وب سایت نیستند.
کلمات کلیدی ابزار تحقیق و پایگاه داده مترادف

توسعه استراتژی کلمات کلیدی متمرکز به موارد دیگری بیش از جمع آوری عبارات مربوطه نیاز دارد. در حالی که لیست های کلمات کلیدی مکان مناسبی برای شروع هستند، اما تمایل دارند که محصول یک جلسه طوفان فکری باشند، به این معنی که غالباً شکاف های زیادی وجود دارد، که بعداً در مراحل تحلیل ایجاد می شوند. اینجاست که ابزار تحلیل وارد عمل می شود. این کلمات کلیدی کامل به طور سیستماتیک لیست می کند، و پتانسیل SEO هر عبارت جستجو را نشان می دهد. سه ابزار محبوب تحلیل در مورد کلمات کلیدی رایگان عبارتند از Google’s keyword planner، Übersuggest و Mergewords.

پایگاه های داده مترادف منبع دیگری برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی SEO فراهم می کنند. اینها می توانند به مدیرانهای وب سایت در یافتن کلمات کلیدی مرتبط با منطقه، سبک یا فرهنگ کمک کنند. فقط هنگامی که تحقیقات مقدماتی دقیق در مورد اینکه از کدام گروه از کلمات کلیدی برای یافتن محصولات، خدمات یا اطلاعات خود استفاده می کنید، می توانید لیست کلمات کلیدی خود را تکمیل کرده و پتانسیل آن ها را برای بهینه سازی صفحه تجزیه و تحلیل کنید.

تجزیه و تحلیل رقبا

تجزیه و تحلیل رقبا مقدمه خوب دیگر در دنیای تحقیقات کلمات کلیدی است، به خصوص اگر در حال توسعه بخش، خط مشاغل یا بازار جدیدی هستید. به منظور همگام شدن با سایر مشاغل، مهم است که بدانید رقبای شما چقدر در سئو سرمایه گذاری می کنند، در کدام کلمات کلیدی سرمایه گذاری می کنند و چقدر موفق هستند.

برای یافتن رقبای بالقوه، می توانید کلمات کلیدی اصلی خود را وارد یک موتور جستجو کنید و ببینید کدام شرکت ها در SERP ها مکان های برتر را به خود اختصاص داده اند. در اینجا تجزیه و تحلیل رقبای متخصص اغلب سودآوری ویژه ای را نشان می دهد. با این حال، فقط چند مورد استثنایی وجود دارد که منطقی است خرده فروشان آنلاین بزرگ و بازارهایی مانند آمازون یا eBay را تجزیه و تحلیل کنید (به عنوان مثال، اگر تجارت شما به همین نسبت بزرگ و متنوع باشد). دلیل این امر این است که این شرکت ها تقریباً در همه بازارها فعال هستند، به این معنی که آن ها قادر هستند از مجموعه گسترده ای از اقدامات بهینه سازی متناسب با طیف گسترده ای از ژانرها و کلمات کلیدی استفاده کنند.

روند تجزیه و تحلیل رقبا نیز می تواند خودکار باشد. برای مدیران وب سایتی که قبلاً در SERP عملکرد خوبی داشته اند، جعبه ابزار SISTRIX می تواند مجموعه ای از کلمات کلیدی را ایجاد کند که برای بدست آوردن کلمات کلیدی مرتبط جدید می تواند با کلمات کلیدی هر وب سایت رقیب مقایسه شود.

ارزیابی کاوش کلمات کلیدی

با تحقیق گسترده در مورد کلمات کلیدی، مدیران وب سایت می توانند تجزیه و تحلیل دقیق کلمات کلیدی انتخاب شده خود را ایجاد کنند. هدف از این کار اولویت بندی کلمات کلیدی با توجه به معیارهای ارزیابی خاص است: اختصاص مجموعه کلمات کلیدی به تک زیرصفحه های وب سایت (نقشه برداری کلمات کلیدی) و راه اندازی بالقوه مناطق جدید سایت. برای آگاهی از چگونگی انجام این کار، قسمت های بعدی از سری ما در مورد تحقیق کلمات کلیدی SEO را بررسی کنید که شامل استراتژی کلمات کلیدی موضوع است.

ما برای راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی شما یک پیشنهاد ویژه داریم
افزایش بازدید و جذب مشتریان جدید با بهینه سازی پلتفرم فروشگاهی آتی استور
آتی استور

پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور برای شما به عنوان صاحب یک کسب و کار این امکان را فراهم می کند تا بتوانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه، فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

اشتراک گذاری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

برای ثبت دیدگاه، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

Captcha