مروری بر خاطرات سال 1399 در آتی رایان

آتی رایان | اخبار آتی رایان | 713

در آستانه اولین بهار از قرن جدید و با آرزوی سلامتی، عزت و موفقیت های بیشمار در سال پیش رو برای همگان، خاطرات سال 99 آتی رایان را با هم مرور میکنیم.

مروری بر خاطرات سال 1399 در آتی رایان

ما در آتی رایان سال 1399 را با هدف توسعه پلتفرم فروشگاهی آتی استور و طراحی و تولید دو محصول جدید پلتفرم دانش آموزی و پلتفرم باشگاه مشتریان آغاز کردیم.

امسال برای ما همچون بسیاری از کسب و کارها، با شرایط خاص و متفاوتی آغاز شد و با همان شرایط دورکاری که از اواخر سال 1398 داشتیم، شروع کردیم.

دور کاری

ما در آتی رایان از تاریخ 11 اسفندماه 1398، تصمیم گرفتیم تا زمان عادی شدن شرایط،‌ کارهایمان را به شیوه دورکاری انجام دهیم. از جمله نگرانی‌های ما در شروع دورکاری، ابزارهای Remote، موضوع هماهنگی ‌های داخلی و نیز پایداری بستر اینترنت بود. و بسیار امیدوار بودیم که تجربه موفقی را در این دوران داشته باشیم.

کار از خانه

یکی از خاطرات ما از روزهای ابتدایی سال، تلاش شبانه روزی برای کمک به فروشگاه ها برای راه اندازی سریع تر بستر فروش آنلاین آن ها بود که بهتر بتوانند در دوران شیوع کرونا، به مشتریان خود کالا و خدمات ارائه دهند. و جالب اینکه در روز سوم فروردین ماه و با تسهیلاتی که مرکز توسعه دیجیتال برای تسریع در فرآیند اخذ نماد اعتماد ایجاد نموده بود، یک رکورد در دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای یکی از فروشگاه های اینترنتی ثبت کردیم و در یک روز نماد را دریافت و حدود ساعت 10 شب بود که نماد در سایت فروشگاه درج گردید. این فرآیند بصورت عادی چندین هفته زمان نیاز دارد. فروشگاه مذکور در روزهای بعد توانست با داشتن این مجوز، از پلمپ شدن فروشگاه حضوری خود که در آن دوران به عنوان انبار برای ارسال سفارشات آنلاین استفاده می کردند، جلوگیری کنند.

کار در خانه

یک خاطره جالب دیگر از ایام عید، جلسه آنلاین در روز 13 فروردین بود که آن هم برای طرح توسعه ی یکی از فروشگاه های اینترنتی دیگر برای گسترش فروش آنلاین به طیف وسیع تری از مردم بود. خلاصه سینزده بدر را از خانه و پشت لپ تاپ و جلسه آنلاین، بدر کردیم.

در ادامه برخی از خاطرات دیگر همکاران ما از دوره دورکاری را خواهیم خواند:

"از ابتدای سال که شرکت تصمیم گرفت کار رو به صورت دورکاری شروع کنیم فکر میکردم که چقدر عالی! خیلی خوب میشه که تو اتاقم کار کنم و راااحت باشم.. ولی غافل از اینکه طرح 100 گیگابایت اینترنت رایگان گذاشته شده بود و قرار بود با کندی شدید اینترنت مواجه بشم، این دوره چالش های زیادی داشت که هیچ وقت فکر نمیکردم باهاش مواجه بشم. مثلا چند بار پیش اومد که به صورت اتفاقی دقیقا همون موقعی که من کاری برام پیش میومد و هنوز یک دقیقه نبود از جلوی لپ تاپم پا شده بودم، برمیگشتم و با حجم عظیمی از پیام ها و میس کال های اسکایپ مواجه میشدم! خلاصه که چه با اینترنت سریع و چه با سرعت کم کار داخل منزل رو اصلا دوست نداشتم و دلم برای همکارام یا بهتر بگم دوستام خیلی تنگ شده بود برای گفتگوهای بین کار که خستگی رو می شست و میبرد، برای ناهار خوردن های دسته جمعیمون و حتی برای دسکتاپ بزرگم! (خانم مهندس عنایتی)"

"سال 99 با کرونا آغاز و همین موضوع باعث شد که درصد بالایی از مردم به خرید اینترنتی تمایل پیدا کنند. به همین دلیل در این زمان توسعه و پشتیبانی پلتفرم فروشگاهی آتی استور از طریق جلسات آنلاین اسکایپی زیاد شد به طوری که بعضی از روزها ساعت ها برای تحلیل و طراحی سیستم جلسه داشتیم. یکی از همین روزها نزدیک ظهر که من ناهارم رو گرم می کردم یکی از این جلسات به صورت فورس برگزار شد و من که به کلی یادم رفته بود ظرف غذا روی گازه مشغول صحبت بودم که با بوی بسیار بدی از جا پریدم و متوجه شدم که امروز ناهار بی ناهار. وقتی که به محل سانحه رسیدم دیدم نه تنها از ناهارم چیزی نمونده بلکه ظرف مورد علاقه ام هم به دیار باقی شتافته. (خانم مهندس نامداری)"

"این دوره با همه ی سختی و آسونی هاش تجربه ای جدید برای لمس زندگی اجتماعی کاملا آنلاین بود. نقطه خوب این دوره وابسته نبودن به میز کار بود و میتونستم هر جایی بشینم و کار کنم. شاید شما هم مثل من توی دوران مدرسه از اون دست، بچه هایی بودید که وقتی گوشه ای از اتاق نشستید و شروع به نوشتن مشقاتون میکردید وقتی تموم میشد گوشه ی دیگه ای از اتاق بودید و به اصطلاح یه جا بند نمیشدید! مثل اینکه هنوز این حس با من همراه هست، چون وقتی صبح 7:30 پشت میز کار رو شروع میکردم عصر که کار تموم میشد گوشه ی دیگه ای از اتاق بودم و کل اتاق رو هم یه دور زده بودم و هر گوشه یه برگه جا گذاشته بودم! (خانم مهندس یزدانی)"

نهایتا دوره ی دورکاری تا اردیبهشت ماه ادامه پیدا کرد و از روز 20 اردیبهشت ماه بود که مجددا تیم آتی رایان در کنار هم و بصورت حضوری به فعالیت خود ادامه دادیم.

در ابتدای سال نسخه وب پلتفرم فروشگاهی آتی استور را که در اواخر سال 98 منتشر شده بود، توسعه دادیم. و در ادامه نسخه اول پلتفرم دانش آموزی آتی اسکول در دی ماه منتشر شد و در حال حاضر نسخه اول پلتفرم باشگاه مشتریان آتی کلاب هم در مراحل پایانی پیاده سازی فاز اول خود قرار دارد.

آتی استور

پلتفرم فروشگاهی آتی‌استور برای شما به عنوان صاحب یک کسب و کار این امکان را فراهم می کند تا بتوانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه، فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

آتی اسکول

پلتفرم دانش آموزی آتی‌اسکول برای مدیران، معلمین، اولیاء و دانش آموزان این امکان را فراهم می کند تا بتوانند در پیام رسان مدرسه (کانال/گروه/چت) در ارتباط بوده و تکالیف خود را دریافت و ارسال نمایند.

آتی کلاب

پلتفرم باشگاه مشتریان آتی‌کلاب برای شما به عنوان صاحب یک کسب و کار این امکان را فراهم می کند تا بتوانید با مشتریان فعلی خود در ارتباط باشید و با طرح های انگیزشی، مشتریان وفادار جذب نمایید.

سال 99 جشن تولد همکاران خوب ما در تیرماه و دی ماه بود که صبح روز تولد خود با میزکار تزئین شده روبرو و سوپرایز می شدند که جا دارد یکبار دیگر برای همگی دوستان و همکاران خوبمان در آتی رایان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داشته باشیم.

تولد خانم عنایتی تولد خانم یزدانی تولد خانم نامداری

در آستانه چهارمین سالگرد تاسیس فناوری اطلاعات آتی رایان، از نسخه جدید وب سایت آتی رایان با طراحی و امکانات جدید رونمایی شد.

وبسایت جدید اتی رایان

دی ماه امسال تولد 4 سالگی آتی رایان هم بود که با یک کیک خوشمزه و جالب، یه جشن و دورهمی خاطره انگیزی داشتیم.

تولد آتی رایان

چشم انداز ما در آینده ای نزدیک، شرکتی توانمندتر و دانش بنیان در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به کسب و کارهای اینترنتی می باشد. همدلی، پشتکار و کار گروهی از ویژگی ها و معیارهای اصلی تیم ماست. دست تک تک اعضای مجموعه را برای همراهی و تلاش خالصانه در این سال ها به گرمی می فشاریم و از همه مشتریان و همراهان عزیز آتی رایان بابت حمایت و اعتماد به ما، کمال قدردانی را داریم. و از خداوند متعال سلامتی و بهترین ها در هر زمینه را برای ایشان آرزو می کنیم.

تیم آتی رایان

برای همه راه پیموده شده در گذشته، خدا را شاکریم و به لطف خدا برای پیمودن هر چه بهتر راه آینده، امیدوار.. به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن، جشنی به پاس قدردانی از بانوان محترم آتی رایان داشتیم و یک روز خوب و پر از انرژی مثبت برای ما رقم خورد.

تیم آتی رایان

بهمن ماه یک مهمان کوچولو داشتیم که حضورش شور و شوق خاصی را به فضای شرکت آورد و انرژی هممون را با حرف ها و کارهای دوست داشتنیش دو چندان کرد. و بسیار ممنون از همگی همکارن خوبمان که خیلی لطف و محبت و مهمان نوازی داشتند.

آتی رایان - مهرسا
آتی رایان - مهرسا

ما در گوشه ای از دفتر آتی رایان یک گلخانه کوچک هم داریم که واقعا یک فضای زیبا و روحیه بخشی را در محیط کاری ایجاد کرده است که در زمان های آبیاری و رسیدگی به گل ها، انرژی مضاعفی میگیریم.

دفتر سبز آتی رایان
 
دفتر سبز آتی رایان
دفتر سبز آتی رایان

در روز چهارشنبه 1399/12/27 به عنوان آخرین روز کاری سال 99، در کنار همکاران خوبمان جشن پایان سال گرفتیم و همراه با یک چایی و کیک خوشمزه خاطرات و دستاوردهای سال 1399 و چشم انداز پیش رو در سال 1400 را مرور کردیم و در پایان و به پاس قدردانی از تلاش، همدلی و کارگروهی همکاران گرانقدرمان در کلیه ی مراحل همکاری، هدایایی را به رسم یادبود به ایشان تقدیم شد.

جشن پایان سال آتی رایان
 
جشن پایان سال آتی رایان
جشن پایان سال آتی رایان
جشن پایان سال آتی رایان

و اینک در آستانه اولین بهار قرن جدید، دست تک تک اعضای مجموعه را برای همراهی و تلاش خالصانه در این سال ها به گرمی می فشاریم و از همه مشتریان و همراهان عزیز آتی رایان بابت حمایت ها و اعتماد به ما، کمال قدردانی را داریم. و از خداوند متعال سلامتی، عزت و موفقیت های بیشمار را در سال پیش رو برای ایشان آرزو می کنیم.

اولین بهار قرن جدید

اشتراک گذاری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

برای ثبت دیدگاه، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

Captcha